JAVNI OGLAS
Ministarstvo finansija Poreska uprava Sektor za materijalne resurse Odeljenje za postupanje sa robom, na osnovu Zakona o upravljanju otpadom („Sl.glasnik RS“, br.36/2009,88/2010,14/2016 i 95/2018) i Odluke direktora broj: 000-031-05-02269/2019-3000-23 od 30.10.2019. godine, o preuzimanju uz naknadu ispražnjenih toner kaseta, ink-jet kertridža i ribona objavljuje
JAVNI OGLAS
preuzimanja uz naknadu ispražnjenih toner kaseta, ink-jet kertridža i ribona koji nastaju u redovnom poslovanju Poreske uprave putem prikupljanja pisanih ponuda
1.Podaci o predmetu predaje: Predmet predaje – preuzimanja su generisane količine originalnih, nerecikliranih (neremontovanih) ispražnjenih toner kaseta, ink-jet kertridža i ribona, koji nastaju u redovnom svakodnevnom obavljanju delatnosti Poreske uprave, modela HP, Canon, Dell, Epson, Genicom, Lexmark, Panasonic,Oki, Herox, Samsung.
Otpadne iskorišćene toner kasete su neopasan otpad indeksnog broja 08 03 18/08 03 99.
Poreska uprava poziva sve zainteresovane operatere da dostave ponudu o preuzimanju uz naknadu ispražnjenih toner kaseta, ink-jet kertridža i ribona koji nastaju u redovnom poslovanju Poreske uprave.
Pravo na dostavljanje ponuda imaju sva lica, koja obavljaju registrovanu delatnost i koja poseduju dozvole za sakupljanje i transport, neopasnog otpada (iskorišćenih toner kaseta) i skladištenje i tretman neopasnog otpada-ispražnjenih toner kaseta na teritoriji Republike Srbije.
Lokacije na kojoj se nalaze predmetni toneri:
- Poreska uprava Centrala, Beograd, Save Maškovića 3-5,
- Poreska uprava Beograd, Leštane, Kružni put br. 38,
- Poreska uprava Novi Sad, Sentandrejski put br. 165,
Ponuda se podnosi na Obrascu za podnošenje ponuda – koja se može preuzeti na Internet stranici: www.purs.gov.rs , uz obavezno dostavljanje dokaza o ispunjenosti uslova iz ovog oglasa.
2. Ponuda se dostavlja na adresu Poreske uprave neposredno ili putem pošte u zatvorenoj i zapečaćenoj koverti sa naznakom: „Ponuda za preuzimanje ispražnjenih toner kaseta, ink-jet kertridža i ribona" - NE OTVARATI. Na poleđini koverte upisuje se naziv, sedište i adresa Operatera.
Adresa za dostavljanje ponuda je: Poreska uprava - Beograd, ul. 27. marta 28-32,najkasnije do 26.11.2019. godine, do 11,00 časova.
Ponude koje pristignu posle naznačenog vremena smatraće se neblagovremenim bez obzira kada su poslate. Sve neblagovremene ponude, biće neotvorene vraćene Operateru.
Javno otvaranje ponuda obaviće komisija, po isteku roka za podnošenje ponuda, odnosno dana 26.11.2019. godine u 12:00 časova, u prisustvu operatera, u prostorijama Poreske uprave – Sremska br. 6.
Ovlašćeni predstavnik Operatera je dužan da, pre početka otvaranja ponuda, komisiji preda overeno ovlašćenje za učešće u postupku.
I Uslovi za učešće u postupku prikupljanja ponude:
Operater predmetnih tonera može biti svako pravno lice ili preduzetnik, koji poseduje navedene dozvole sve u skladu sa Zakonom o upravljanju otpadom.
-za pravna lica: poslovno ime, adresu i sedište, matični broj i poreski identifikacioni broj ( PIB ), ime i prezime direktora odnosno lica ovlašćenog za zastupanje, potpis i pečat, kopiju rešenja o upisu u APR ili izvod o registraciji izdat od Agencije za privredne registre.
-za preduzetnike: poslovno ime/ime i prezime preduzetnika, adresu i sedište preduzetnika , matični broj i JMBG građana, njegov potpis i pečat, kopiju rešenja o upisu u registra kod nadležnog organa.
II Prilozi i dokazi uz ponudu:
1.Kopija izvoda ili rešenja o upisu ponuđača u registar privrednih subjekata (Agencija za privredne registre) ili drugi odgovarajući registar (broj i datum).
2.Ovlašćenje, punomoćje za lice koje zastupa Operatera u postupku.
3.Operater je dužan da uz ponudu dostavi sledeće dozvole: Dozvolu za sakupljanje i transport, neopasnog otpada (iskorišćenih toner kaseta) na teritoriji Republike Srbije i Dozvolu za skladištenje i tretman neopasnog otpada-ispražnjenih toner kaseta na teritoriji Republike Srbije.
Ponuda koja ne sadrži sve navedene elemente i dokaze, neće se uzeti u razmatranje.
Ponuda se može dostaviti i na sopstvenom obrascu koji mora da sadrži sve elemente iz Obrasca za podnošenje ponuda, odnosno sve podatke i priloge ovog oglasa.
Prilozi koje Operater dostavlja mogu biti fotokopije dokumenata.
Klijent Poreska uprava zadržava pravo da od Operatera traži na uvid originalna dokumenta.
Ponuda mora biti ispisana na srpskom jeziku, čitko, bez precrtavanja i ispravljanja napisanog teksta.
O otvaranju ponuda vodi se zapisnik koji potpisuju članovi komisije i prisutni Operateri, odnosno njihovi ovlašćeni predstavnici.
IV Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je:„Najviša ponuđena cena“
-za modele HP – početna cena je 15,00 din; za modele Canon, početna cena je 10,00 din.
Ponuđena cena po jednici ne može biti manja od početne cene.
Za ostale modele cena će se formirati odgovarajućim cenovnikom Operatera, koji će dostaviti prilikom ugovaranja.
Sa Operaterom, koji ponudi najvišu cenu po jedinici pristupiće se zaključenju ugovora.
3. Način i rok obaveštavanja Operatera o sprovedenom postupku
Obaveštenje o izabranom operateru u vezi sa predmetom ovog oglasa biće doneto u roku od tri dana od dana otvaranja ponuda i objavljeno na internet stranici PU i dostavljeno operaterima-učesnicima u postupku.
4. Praćenje realizacije ugovora
Poreska uprava-klijent je u obavezi da Operateru prilikom preuzimanja tonera izda otpremnicu i Dokument o kretanju otpada u (3 primerka).
Obaveza Operatera je da Dokument o kretanju otpada overen vrati Klijentu-Poreskoj upravi u roku od 15 dana nakon preuzimanja.
Obaveza Operatera je da na osnovu preuzetih ispražnjenih toner kaseta, napravi Specifikaciju i dostavi klijentu - Poreskoj upravi.
Nakon dobijanja Specifikacije, klijent - Poreska uprava će u roku od 5 dana izraditi fakturu i dostaviti Operateru na realizaciju.
Dinamika plaćanja ugovorene cene vršiće se u skladu sa odredbama zaključenog ugovora. Preuzimanje otpadnih toner kaseta će se obavljati nekoliko puta godišnje u unapred utvrđenom terminu. Najavu otpremanja otpadnih toner kaseta, klijent-Poreska uprava će poslati putem maila ili putem faksa najmanje 7 dana pre predviđene isporuke/otpremanja, a Operater je u obavezi da u pisanoj formi na odgovarajući način potvrdi preuzimanje, najmanje 48 časova pre isporuke.
Dodatne informacije možete dobiti putem telefona broj: 011/3284 664 i na mail adresi nada.mladzic@purs.gov.rs kontakt osoba je Nada Mladžić.